{Strawberry Sitesinden Alışveriş ve Dior mavi rimel}

5/25/2009

mavirimel

Suradaki yazimda elektrik mavisi rimel aradigimi yazmistim. Sevgili Tuba'da Dior'un 258 numarasini onermisti. Bende hemen Strawberry.net'e i$inlanip rimeli almistim. Siparisimi verirken her zamankinden farkli bir e-mail adresi kullanip yeni musteri gibi davrandim ve sadece yeni musterilere verilen Stila gloss'uda aldim. Ev adresim ayni oldugu icin anlarlar diye dusundum ama bir sorun cikmadi. Bu uyanikligi hepinize tavsiye ederim :) Bir de tum bunlarin ustune siparisime bedava deneme boyu urun istedigimi belirten bir not yazmistim. Siparisimle birlikte Orlane'in mini boy deneme sut'unu yollamislar-pek hosuma gitti. {fotografini kolaja eklemeyi unuttum}

Rimelin rengi beni yaniltmadi. Siparisim geldiginden beri iki kere gece disari cikarken kullandim. Cok carpici-cok gosterisli bir renk. Stila gloss'un rengini ise paketi ilk actigimda hic begenmemistim ama dudagima surunce cok sevdim. Fircayla surulmesi ise benim icin kocaman bir {+} oldu.

Rimel tavsiyesi icin tekrar tesekkurler Tuba!

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. güle güle kullan banu'cum!

    bu arada senin dudaklarını görmeye alışrık, rimeli de isteriz! :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim Iraz'cim. Rimelli bir goz makyaji fotografi aklimda :)

    YanıtlaSil
  3. Rujun elinin üstünde pek hoş durmamış ama dudağında süper görünüyor acaip yakışmış. Hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan özellikle Stila gloss'una bayıldım çok hoş

    YanıtlaSil
  5. Rimelin rengine ba-yıl-dım! Burada ne kadar yer dolaştıysam bütün mağazalardan bana lacivertimsi rimeller gösterdiler. Bu tam istediğim gibiymiş :) Güle güle kullan!
    Yeni kullanıcı gibi davranmak tek ürün alınca gerçekten mantıklı olmuş :) Benim sadık müşteri olduğum için %10 indirimim var ama ancak yüklü siparişlerde bir işe yarıyor. Bu numarayı denemeli ;)

    YanıtlaSil
  6. Yavşamak gibi olmasın da dudaklarınız çok güzelmiş Banu Hanım (:

    Güle güle kullanın cicilerinizi.

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canım...rujunda pek ciciymiş..rengini sevdim:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş yaa strawberry deki ürünlerin orjinal olmadığı konusunda bir kaç söylendi var sen alışveriş yapmışsın öyle birşey olma ihtimali var mı banu KELEBEK

    YanıtlaSil
  9. evet bende ısteyecektım rımelı.. cunku tonu cok onemlı .. basıt durmasını ıstemem.. bır de kesınlıkle ama kesınlıkle calvın klaın glosslarını tavsıye ederım. cok ucuza almıstım str.dan.. artık baska bır marka almam:)

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde kullanmanı dılıyorum :))) ama super bı fıkır olmus farklı bır adresle bunları temın etme fıkrı blgoguna gelıncede tam benlık çook totoş bılgıler var :))

    YanıtlaSil
  11. Banucum güle güle kullan :)Mavi gerçekten de çok çarpıcıymış..

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. tatlim sevindim güzel bir alisveris olduguna,sessiz sedasiz seni izliyorum ne zamandir,=) bende 1000 yılın sonunda tembelligimi göz önüne alsamda blog yazmaya basladım,yorumlarını beklerim=)

    YanıtlaSil
  14. Banucum merhaba ;)
    Güzel günlerde kullan ürünlerini.
    Ben de isterim göz makyajı resmi :)

    YanıtlaSil
  15. strawberry'le de tanışmış oldum sayende teşekkürler .)

    YanıtlaSil
  16. yorumlar icin cok tesekkur ederim. Bir soru var, cevaplamak istiyorum.


    Kelebek; strawberry sitesindeki urunlerin hepsi orjinal-zaten sitelerinde de bunun garantisi veriliyor-yani guvenle alisveris yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  17. güle güle kullan canımm... rimelle foto isterizzzz!

    şu kredi kartları ödemelerim bitsin, ben de çileğe ışınlanıcam kısmetse :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de alıcam bu rimelden ama bu renkte 2 seçenek var. Hangisinden alsam kararsız aldım. Bir yardım etsen Banucum?

    YanıtlaSil
  19. Ben de alıcam bu rimelden ama bu renkte 2 seçenek var. Hangisinden alsam kararsız aldım. Bir yardım etsen Banucum?

    YanıtlaSil